BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

FAzLiN MaSiLaa NoRdiN

FAzLiN MaSiLaa NoRdiN

Friday, January 29, 2010

LAGENDA 28012010...

salam......byk kisah yg aku lalui pada 28012010

dari putrajaya ke jalan chan sow lin n singgah sebentar di Kuala Lumpur General Hospital
hmmm...susah beb nak pg Jalan Chan Sow Lin...mcm2 dugaan aku redah...
huhuhu...bile dh jumpe bersyukur sangat smpai bertepuk tangan.....nak ble sebuah je buku log kenderaan AM 362...dahlah org yg jage 2 mcm sengal jer...
.....yg penting nak menjadi sejarah dalam hidup aku...aku diperkenalkan dengan keluarga Reeza...aku salam tangan ayah die @ bapa Mertuaku...
kesudahan hari ini diakhiri dengan penuh tangisan....En. Sattar telah meninggal dunia...Al-Fatihah untuk arwah

1 comments:

EAN AFUAN said...

erm..dugaan sentiasa bersama kite...kuat n xkuat jek..