BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

FAzLiN MaSiLaa NoRdiN

FAzLiN MaSiLaa NoRdiN

Thursday, September 23, 2010

menghitung hari!!! cukup k...


hmm..bilelah giliran aku@mrs.monster.inc....hehhhe..perasan lg...kini, ku menghitung ari utk menjaDI berDua Lebih baik...byk btul nak pakai duit..hmmm..sesiaper yg mempunyai hati yg mulia di bulan yg mulia ini, yang berkelayakan bleylah sponsor ape2..just taipkan nama n jumlah tajaan n send ke 5945...eh..no aper 2...mcm pernah dengar je nombor 2......

dunia....realiti...angan-angan

ape le kene mengene tajuk dengan gmbar nie....
conpius!!!!!..................huhuhu....sebenarnyer sy si comel ini (perasaan betul...) not in mood...
ntahlah..maybe penat n x cukup tido...mcm nak sangat pgi pantai ...berkelah...main air...tp sebenarnye bley je main air dalam bilik air..cume kawasan yg x cukup luas jer...jum2 kite ke pantai...kenapa manusia nie kan...suke nak aibkan org depan org lain..x baik tau...jgnlh mcm 2...terus terang je dengan diorang...manusia sekarang open minded..bley terime je...kdg2..sbgai seorang pekerja, anak, hamba-Nya dah mcm kecewa sangat kepada dugaan dunia. tetapi bile pikir balik kite semua kepunyaan-Nya...die berhak menguji kite...cume kite je kene banyak bersabar..jgn gelojoh bertindak...sedih kdg2 bile org buat kite mcm nie..masing-masing nak bermuka2...Ya Allah..kuatkan hati ini untuk tempuh dugaan ini.